النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: الحياه انثي و رجل - قصه سكس مصريه ارمله نار

  1. #1
    مديرة منتدى الافلام السكس الصورة الرمزية مدام سكسية
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    الدولة
    السعودية
    المشاركات
    1,121

    افتراضي الحياه انثي و رجل - قصه سكس مصريه ارمله نار

    محمدين عامل البناء (محمدين والارمله )
    الحياه انثي ورجل .. كل منهم محتاج للاخر .. ومنهم من محتاج للاخر اكتر من الثاني ...اما لو ان الاتنين احتاجوا لبعض عاطفيا وجنسيا فسوف يحدث انفجار جنسي كانفجار بركان يقضي علي الاخضر واليابس ..ويجب ان يكون هناك تحتهم سرير يستطيع التحمل ..من احساس
    الشهوه شئ رهيب الشهوه ش اقوي غريزه بجسم الانسان ,, الشهوه يجب اشباعها ومن غير الاشباع ممكن ان يحدث انهار نفسي وجسدي عند الرجل وخاصه عند النساء .. كي يدخل اجسادهن الحيوانات المنويه اللي بتدخل بتركيب خلايا بجسم الانثي وهي عباره عن مهدئ لاعصاب الانثي .الشهوه لا تعرف الفرق بين الاميره والغفير او الامير وبنت الغفير ....
    محمدين الرجل الصعيدي اللي لا يكل ولا يمل واللي ماشي وراء راس زبه تحركه في اتجاه اي كس وتدفعه لاعمل اي شئ في سبيل الكس .. زوبر رهيب 24 ساعه طوارئ شادد عاوز يخش باي كس اي واحده يشوفها يتمناها وخاصه لو فيها شئ يغري محمدين وخاصه الطيظ ...اي واحده يكلمها نفسوا يقتحمها ويفجر كسها اه منو محمدين شاب فارع قوي من صنع الطبيعه لا يدخن ولا يشرب خمر ولا مخدرات فقط النسوان والجنان اخ منو فيروس جنون الشهوه لما يصيب راس الزوبر يصول ويجول بين النساء . والنساء لو اصابها جنون راس محمدين مابتعرفش تتمزج من حد تاني لان زوبر محمدين عامل زي القالب حجم كبير ولو اتحط زوبر محمدين باي كس خلاص مابينفعش يتناك من حد تاني لانه اتحط بالقالب خلاص ووسع و يعيني علي المراه ..
    من كتره النسوان خسر محمدين تجارته وما حوشه بدول الخليج حتي محل الخضار باعه بخساره ..وجلس محمدين كل يوم صباحا علي قهوه العمال بمنطقه المنشيه بالاسكندريه يستلقط رزقه من العمل كنفر بناء .. كان محمدين الاسمر الفارع الطول وهو وسيم الي حد ما جذاب لكثير من النساء .. كان يجلس كل يوم صباحا ينتظر المقاولين حتي يعمل باليوميه ...
    بيوم جلس محمدين علي الرصيف امام القهوه ينتظر رزقه وفجاه وقفت سياره فيها سيده ونزلت السيده من السياره وهي مدام باواخر العقد الرابع من عمرها .. جسمها متناسق .. تلبس طرحه سوداء وطيظها تظهر للخلف بشكل جميل ومثير .. وهي قمحيه البشر وكلها انوثه ...بس كانت متوتره بعض الشئ وندهت علي العمال .. انا محتاجه رجل قوي يحفر حفره عميقه ...ويزرع فيها شجره طويله قويه .. بحديقه منزلي ...ونظرت الي الرجال وقالت لمحمدين تعالي انت قال انا ؟؟ قالت ايوه انت ... انت اسمك ايه قال لها محمدين قالت بتعرف ؟؟؟؟ وسكتت قال لها بعرف ايه ؟؟ قالت تحفر ؟؟ قال طبعا ياست .. محمدين كانت عينه علي الست وكان معجب بجسمها جدا .. وفرح بان الست اختارته .. قالت له ربنا يسهل وتكون بتعرف تحفر وانت زي الهلف كده ... ضحك محمدين وقال بعرف كل حاجه ياست ...
    ركب محمدين العربيه مع الست وفي الطريق قالت له انت باين عليك متعلم وابن ناس ضحك ضحكه بلهاء وقال لها عندي الاعداديه ياست ... اعلان هذه القصة ملك موقع سكس بنات اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل سكس بنات قالت بس ؟؟ قال الظروف كده ماخلتني اكمل .. ارض ابوي .. قالت له انت متزوج قال لها تزوجت من اتنين طلقت واحده التانيه مع اهلي ؟؟؟ قالت وما بتروح عندها قال كل تلاته شهور ياست ...
    كانت الست علي عيون محمدين .. وعرف منها انها مطلقه وعندها ولدين مهاجرين استراليا ... وانها تعيش بفيلا بمنطقه العجمي .. وانها تريد زراعه شجره بوسط البيت .. وانها محتاجه رجل قوي ... قال لها ح احاول ياست ...احس محمدين باحاسيسه السازجه ان فيه شئ ح يحدث وان الست دي فيها شئ.. وتخيل اشياء براسه وتخيل المراه عريانه امامه وابتدا زوبره من خياله يشد بالعربيه ... لملم محمدين جلبيته وهو جالس وخاف للست تاخد بالها .. وكان كتف المدام من ان لاخر يلمس كتفه ويحس بنعومه ودفئ شئ غير عادي..المراه احست بمحمدين بس كانت ريحته عرق رهيب ..
    المراه كل شويه تسالوا عاوز تشرب حاجه ؟؟ او تاكل حاجه ؟؟ وقالت له لما نروح البيت ح اعملك حاجه تاكلها ...
    عرف بالصدفه ان المراه اسمها دلال ... وانها ارمله وانها تعيش مع خادمه بالعجمي .. وان اولادها بالخارج .. احس محمدين برغبه كبيره تجاه المراه .. ومحمدين ده بالفطره عنده ذكاء جنسي واحاسيس جنسيه رهيبه ..
    وصل محمدين للفيلا وهناك كانت فيلا صغيره مبنيه بالحجر الاحمر الجميل من دورين .. ويتوسطها حديقه .. وبالوسط محاوله للحفر .. وهنا قالت له السيده دلال هنا مكان الشجره حاولت احفر ولم استطيع ... واهي الشجره يامحمدين ... يالا ورينا همتك .. ح اجبلك ميه وحاجه تشربها ...خلع محمدين الجلبيه .. وكانت الدنيا حر وجلس بالملابس الصعيديه الداخليه .. الصديري والسروال الطويل .
    دخلت المراه بالبيت لتوصي الخادمع عمل الاكل .. ودخل لتغير ملابسها وتاخد دش من حراره المشوار .. وهنا ابتدا محمدين بالحفر وبعد نصف ساعه كان محمدين يعزق ويحفر بطريقه غريبه وعجيب كان لسان حاله يقول للمراه انا انا الواد الجن اللي لا يتعب ولا يون .. شئ غريب جدا محمدين ده ..خرجت المراه من باب المنزل وهي تلبس عبايه بيضاء جميله وطرحه خضراء تبين وجهها الناعم الجميل اللي اصابته لمسات الزمن .. وقالت له ايه ده يامحمدين انت بخمسه رجاله .. ياتري الشجره ح تخلص اليوم قال لها ح احاول ياست .. قالت له انت لو ماخلصتهاش الليله ممكن تنام بغرفه بالحديقه .. لحد بكره قال احاول ياست...
    الست كانت تنظر الي عضلات محمدين وقوته وطوله الفارع .. احضرت له زجاجه ميه وبطيخ وعنب .. مسك زجاجه الميه علي مره واحده بلعها ..
    وجلس بالظل يتظلل شويه .. قالت له محمدين تحب تاخد دش بالغرفه فيه حمام .. قال لها لما اخلص ياست ...احضرت له سمك ورز وسلطه وجلس محمدين علي الارض ياكل .... سالته الست انت بتدخن ؟؟ قال لها لا يست التدخين مضر بالصحه ..
    ابتدات الشمس بالزوال والحفره كانت لازم تكون اعمق لان الشجره كبيره .. المهم .. قالت الست لمحمدين كفايه الليله وبكره نكمل ...اعلان هذه القصة ملك موقع سكس بنات اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل سكس بنات يالا خد دش واستريح ... محمدين كان سعيد بانه ح ينام ببيتها وقال يمكن يحدث شئ..
    اخد محمدين الدش واحضرت الست لمحمدين بعض ملابس زوجها المتوفي جلابيه وكانت صغيره عليه جدا وشكله يهلك من الضحك .. قالت الست انتي طويل ئوي وعريض يامحمدين والمرحوم كان قصير ئوي ...ضح محمدين ..خرجت دلال والشغاله الي الخارج وجلسوا بهواء العجمي بالخارج من حراره الجو يشربون المياه وياكلون البطيخ والعنب والتين ...
    المهم كانت المراه تنظر لمحمدين نظره غريبه فيها اعجاب وشهوه من بعيد لبعيد ... المهم رجعت الشغاله لبيتها والست دخلت للفيلا وقفلت علي نفسها ... وممدين راح ينام بالغرفه .. وكانت مليئه بناموس العجمي .. لم يستطيع محمدين النوم في الغرفه .. اخد فرشه وفرشها بالهواء الطلق امام الغرفه هو نايم بالجلابيه .. وكانن محمدين نايم علي جنبه والجلبيه ارتفعت ولم يحس محمدين بشئ الا وانه بيحلم بالمراه الارمله وزوبره شادد ومنتصب .. كانت المراه تنام بسريرها وعينها علي محمدين وتفكيرها بمحمدين ..
    فجاه نزلت لتحت وراحت لقت محمدين نايم بجانب الغرفه وزوبرو طالع من الجلبيه المراه لم تستطيع ان تتمالك اعصابها وجريت ناحيه غرفتها وقلعت ملط وتخيلت زوبر محمدين واخدت بدعك كسها وتفرك فيه وهي تقذف وتقذف .. لدرجه انها قذفت خمسه مرات وهي تتمني زوبر محمدين ..
    راحت الست دلال بنوم عميق...
    طلع نور الصباح صحي محمدين ولبس ملابسه .. واخد بتكمله الحفره .. وصحيت دلال ولبست جلبيه طويله تظهر مفااتنها .. وذهبت لمحمدين ومعها الشاي والافطار كان محمدين ياكل مثل الحيوان المفترس يحب الاكل جدا جدا .. وهي تنظر اليه كانها تربي محمدين علشان ينزل كل ده فيها ..
    كانت كل ما تنظر لمحمدين تتخيل زوبرو .. جلس محمدين بالسروال الطويل وزوبرو بلاين من تحت السروال انه طويل وسميك ...
    اخدت كرسي وجلست بانتظار ام عبدو الشغاله وهي تتابع محمدين وهو يحفر كانوا ماكينه حفر ... رفع محمدين الشجره وغرزها بالارض .. ونزل التراب حوليها .. وكانت الساعه الثانيه ظهرا .. واخد برش حول الشجره..
    وانتهت مهمه محمدين مع الشجره .. كانت السيده تتخيل ان محمدين يفعل لك بحفرتها هي وان مجهوده يكون فيها هي .. لم تحضر الشغاله .. وقالت لمحمدين ممكن تساعدني باشياء تانيه قال لها حاضر ياست ... المهم ادخلته الشقه .. واخد محمدين برفع اغراض للست وهي تنظر اليه ..
    المهم محمدين احس ان الست خلاص عاوزه شئ علما انها لم تقول شئ او تظهر شئ .. المهم الست وقفت بجانبه ليرفع طاوله بالصاله واحس محمدين بجسم المراه السخن زوبر محمدين شد جدا جدا وظهر طوله من السروال وحجمه ... كان محمدين خلاص اصابته مرض جنون الشهوه ... وبقي لا يعرف يفكر الا براس زوبره ..
    نظرت الارمله واحست بان زوبر محمدين رهيب وعجيب ان زوبر محمدين نصف متر للامام هاجت واحست ان كسها يمطر شهوه ...وقف محمدين بجانبها .. واحس ان جسم الست بيرتعش .. لف محمدين وتعمد ان يلمس جنبها بزوبروا الشديد ..اعلان هذه القصة ملك موقع سكس بنات اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل سكس بنات وهنا احست الست برعشه قويه ... وقالت له ح اجبلك حاجه تشربها .. راحت المطبخ ولم تستطع من الرعشه ان تمسك اي شئ .. وقعت الكوبايه من يديها .. وجري محمدين علي المطبخ .. وقال لها حاسبي ياست الزجاج .. وخرجت بره المطبخ وهنا ادرك محمدين ان المراه غير طبيعيه .. ذهب ناحيتها وزنقها بالحائط وهي بتزنق كسها بزوبرو .. وقالت محمدين يالا احفر الحفره التانيه .. يالا يالا يامحمدين .. شال محمدين الست واخدها لفوق لغرفه النوم .. وهنا احست الست انها سايحه بعالم تاني..
    نزل محمدين الست دلال علي السرير ... ورفع العبايه بتاعتها بغشوميه كعاده محمدين .. ونزل علي كسها من فوق الكيلوت الاحمر وكان كيلوت ستان غريب وعجيب محمدين شافه هاج وهاج وهاج ... اعطي الست زوبرو لتمسكه قالت ايه ده كبير ئوي يامحمدين ... مسك محمدين الكيلوت ونزله بالقوه واحس ان كس الست كلو خيوط بيضاء بتسيل مثل شلال المياه لا تخف ولا تنتهي الخيوط .. وهاخد محمدين ياكل كسها بفمه واخد يلحس كسها بطريقه محمدين الحيوانيه وبشراره .. المراه قالت كفايه يامحمدين دخلوا بئي مش قادره ... وهنا رفع محمدين رجل الست دلال علي كتفيه وحط راس زوبرو عند فتحه كسها اللي بقالها 10 سنوات يستضيف اي زوبر ...
    عشرسنوات كلهم شهوه ورغبه مكبوته عشر سنوات كلها اشتياق ..
    وهنا دفع محمدين زوبرو في كس المراه وصرختوقالت ح اموت ح اموت طلعوا طلعوا محمدين خلاص زوبروا اتجاه واحده لا يتراجهع واخد بالشغل زي المكوك رايح جاي والمراه تقول اه اكتر كمان كمان انت فظيع رهيب اديني اكتر كنت ببحث عنك من زمان .. وراس ممدين تخبط بجدار كسها من جوه .. كان زوبر محمدين يقتحكم كس المراه ولحم الزوبر يكحت بكسها وهي تنزف الخيوط كالعاده ... محمدين كان حيوان مفترس اخد بافتراس المراه وهي تقول له خلاص يامحمدين كفايه مش قادره ... محمدين اطرش لا يسمع فقط ماسك المراه ومكتفها تحته .. والمراه لا تستطيع الحركه فقط زوبر محمدين رايح جاي لا يكل ولا يمل ..
    المهم المراه تصرخ ومحمدين يخرج صوت حيواني رهيب ومكتف المراه والزوبر بالكس وهي تقول اف اف اح اح اففففففففففففففففففففففففففففففففف كسي ولع نار يامحمدين كسي ارض ناشفه يالا يامحمدين ارويها بزوبرك ولبنك وهنا مسك محمدين المراه بقوه ودخل زوبرو لاعماق كسها وقذف داخل المراه وهي تقول اه ه ه ه ه ه ه جميل رائع اخ منك ومن زوبرك رهيب يامحمدين .. وحضنت محمدين وقالت له ماتقمشي دلوقتي احضني اكتر ......... حضنها وراح محمدين بالنوم .. وصحي محمدين علي صوت الست وهي تقول له يالا علشان تتغدي ...
    سالت الارمله محمدين ان يعمل عنها حارس للفيلا .. وانها سوف تعطي له راتب مغري شهريا

  2. #2
    عضو سكسي الصورة الرمزية مستشار الجنس
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    المشاركات
    1,942

    افتراضي


    يسلمو على القصه

  3. #3

    افتراضي

    المهم المراه تصرخ ومحمدين يخرج صوت حيواني رهيب ومكتف المراه والزوبر بالكس وهي تقول اف اف اح اح اففففففففففففففففففففففففففففففففف كسي ولع نار يامحمدين كسي ارض ناشفه يالا يامحمدين ارويها بزوبرك ولبنك وهنا مسك محمدين المراه بقوه ودخل زوبرو لاعماق كسها وقذف داخل المراه وهي تقول اه ه ه ه ه ه ه جميل رائع اخ منك ومن زوبرك رهيب يامحمدين

المواضيع المتشابهه

  1. ياريت واحده مطلقه .... او ارمله>>>بسرعه
    بواسطة sexay في المنتدى تعارف سكس شبابxبنات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 08-21-2012, 09:37 AM
  2. الجنس ليش كل شي في الحياه فكل منا له همومه
    بواسطة اسير الصمت في المنتدى تعارف سكس شبابxبنات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 04-10-2012, 10:31 AM
  3. لكل ارمله او مطلقه او متزوجه
    بواسطة gohn rambo في المنتدى تعارف سكس شبابxبنات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 12-30-2011, 04:33 AM
  4. الى كل مطلقه او ارمله او متزوجه
    بواسطة gone rampo في المنتدى تعارف سكس شبابxبنات
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 12-28-2011, 05:21 AM
  5. لكل بنت او سيده متزوجه او مطلقه او ارمله هـــام جدا
    بواسطة الدوكتور في المنتدى تعارف سكس شبابxبنات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 10-19-2011, 04:09 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •